Dlaczego warto zdecydować się na AdWords?

border
Kampanie linków sponsorowanych AdWords to popularny sposób na promocję firmy w sieci. W Polsce z wyszukiwarki Google korzysta ok. 96% internautów, a więc miliony osób. Szukają oni wiadomości, rozrywki, ale także informacji o usługach i produktach. Wyszukiwarka umożliwia dokładne sprecyzowanie tego co potrzebuje szukający. Jest to ogromna szansa dla firm, ponieważ właśnie dzięki linkom sponsorowanym AdWords mają dostęp do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani ofertą. To zdecydowanie wyróżnia reklamę w wyszukiwarce od wszystkich innych metod promocji, które trafiają do wielu odbiorców, ale często zupełnie nie zainteresowanych, przez co jest dużo mniejsza szansa na dokonanie zakupu.

Do podstawowych zalet AdWords można więc zaliczyć:

  • ogromna liczba potencjalnych odbiorców
  • docieranie do potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą
  • możliwość ukierunkowania na konkretne obszary geograficzne/administracyjne, a nawet rejony niestandardowe
  • elastyczny budżet

warto-pozycjonowaniePrzewaga AdWords nad pozycjonowaniem

Pozycjonowanie ma także alternatywę, którą są kampanie AdWords. Oba rozwiązania różnią się jednak od siebie, linki sponsorowane przewyższają jednak SEO pod względem:

  • elastyczność czasu wyświetlania reklamy (np. tylko w weekendy)
  • niższy koszt przy mało konkurencyjnych frazach
  • reklama może wyświetlać się nawet kilka minut po rozpoczęciu kampanii

Zainteresowanych pozycjonowaniem zapraszamy do zapoznania się z „Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie„.