Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie stron?

border

 

Pozycjonowanie stron to bardzo często wybierany sposób na promocję firmy w sieci. W Polsce z wyszukiwarki Google korzysta ok. 96% internautów, a więc miliony osób. Szukają oni wiadomości, rozrywki, ale także informacji o usługach i produktach. Wyszukiwarka umożliwia dokładne sprecyzowanie tego co potrzebuje szukający. Jest to ogromna szansa dla firm, ponieważ dzięki właśnie pozycjonowaniu mają dostęp do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani ofertą. To zdecydowanie wyróżnia reklamę w wyszukiwarce od wszystkich innych metod promocji, które trafiają do wielu odbiorców, ale często zupełnie nie zainteresowanych, przez co jest dużo mniejsza szansa na dokonanie zakupu. Do podstawowych zalet pozycjonowanie można więc zaliczyć:

  • ogromna liczba potencjalnych odbiorców
  • docieranie do potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą
  • możliwość ukierunkowania na konkretne obszary geograficzne/administracyjne
  • relatywnie niski koszt konwersji(celu działań reklamowych – najczęściej zakupu)

warto-pozycjonowaniePrzewaga pozycjonowania nad AdWords

Pozycjonowanie ma także alternatywę, którą są kampanie AdWords. Oba rozwiązania różnią się od siebie w wielu kwestiach, pozycjonowanie przewyższa jednak linki sponsorowane głównie pod względem:

  • nieprzerwane wyświetlanie reklamy
  • niższy koszt przy konkurencyjnych frazach
  • reklama w „wynikach organicznych”, które internauci traktują jak naturalne – nie reklamowe przekazy
  • możliwość reklamowania się nawet na frazy, które program AdWords wyklucza (np. botox, pomoc w pisaniu prac naukowych, itd.)

Zainteresowanych AdWords zapraszamy do zapoznania się z „Dlaczego warto zdecydować się na AdWords„.