Apple oferuje wiele usług w swoich liniach produktów. Usługi te obejmują ubezpieczenie od utraty lub uszkodzenia, strumieniowe przesyłanie muzyki, oryginalne programowanie i inteligentnego asystenta. Apple ma nadzieję wzmocnić swoją markę poprzez integrację prywatnego, bezpiecznego oprogramowania i usług w całym ekosystemie.
Serwis iPhone w Katowicach – najważniejsze informacje
Serwis iPhone w Katowicach oferuje szereg różnorodnych usług. Każdy iPhone jest objęty bezpłatną telefoniczną pomocą techniczną przez 90 dni od zakupu iPhone’a oraz roczną ograniczoną gwarancją. W szczególności gwarancja Apple obejmuje: „Apple udziela gwarancji na sprzęt iPhone, iPad lub iPod marki Apple oraz akcesoria znajdujące się w oryginalnym opakowaniu („Produkt Apple”) na wady materiałowe i produkcyjne, jeżeli są normalnie używane zgodnie z opublikowanymi wytycznymi Apple, przez okres JEDNEGO (1) ROKU od daty pierwotnego zakupu detalicznego przez nabywcę będącego użytkownikiem końcowym („Okres Gwarancji”). Obejmuje to również sytuację, gdy iPhone X wyświetlacz ulegnie uszkodzeniu. Na początek istnieje wiele zalet tej dziedziny, która wymaga niewielkich pieniędzy i wysiłku. Ponadto ma imponujący zwrot z inwestycji (ROI). Jeśli chcesz wymienić ekran telefonu komórkowego, powinieneś zrobić to sam.
O tym trzeba pamiętać!
Apple sprzedaje ochronę AppleCare+, aby przedłużyć wsparcie gwarancyjne dołączone do iPhone’a do dwóch lat. Musisz to kupić w ciągu 60 dni od zakupu iPhone’a. AppleCare+ zapewnia specjalistyczne wsparcie techniczne, do dwóch lat dodatkowej ochrony sprzętowej i do dwóch przypadków przypadkowych uszkodzeń w każdym z dwóch lat. Oprócz możliwości zabrania iPhone’a do Apple Store w celu naprawy lub wymiany, w ramach AppleCare + można uzyskać ekspresową usługę wymiany. W ramach AppleCare + możesz upuścić lub przypadkowo uszkodzić iPhone’a i wymienić go dwa razy w ciągu dwóch lat. Mogą istnieć inne plany ubezpieczeniowe, które zastąpią iPhone’a więcej razy, jeśli coś się z nim stanie, więc warto się rozejrzeć. Dzięki AppleCare+ otrzymujesz również dodatkową ochronę sprzętową, która obejmuje baterię (zużycie baterii o 50 procent lub więcej w stosunku do oryginalnej specyfikacji) oraz dołączony USB i zasilacz dostarczony z iPhonem. Warto również wziąć pod uwagę: możesz nawet nie potrzebować dodatkowego ubezpieczenia na drugi rok. Apple podkreśla, że korzyści wynikające z rocznej ograniczonej gwarancji i planu ochrony AppleCare+ stanowią uzupełnienie praw wynikających z prawa konsumenckiego. (Wynika to z faktu, że Apple ma kłopoty z różnymi sądami w całej Europie za sprzedaż dwuletniego ubezpieczenia bez wyjaśnienia klientom, że istnieją lokalne przepisy, które i tak mogą zapewnić im wystarczający zasięg). Serwis Apple oferuje wiele różnych usług.