Marketing internetowy

Jak stworzyć lepszą stronę „o mnie”

Czy masz stronę „O MNIE” na swojej stronie? Po obejrzeniu tak wielu nudnych stron o nas na wielu stronach, czuję, że w ogóle nie powinna istnieć. Ale ponieważ istnieje i nie można jej usunąć, bo ktoś – gdzieś uważa, że ma znaczenie, sprawmy, aby była bardziej interesująca i warta zachodu. Głównym powodem, dla którego strona o nas jest najmniej często odwiedzaną stroną na liście analityków jest to, że nie można zrównoważyć swojego egocentrycznego podejścia i sprzedać się swojemu klientowi.

Tutaj omówimy kilka taktyk, które mogą nam pomóc w uczynieniu naszej strony użyteczną.

Ankieta czytelnika

Nikt tak naprawdę nie idzie na stronę o nas, aby wiedzieć, jakie są cele i misje agencji lub firmy. Więc zamiast pisać te tradycyjne i nudne rzeczy na naszej stronie, dowiedz się od użytkownika, co chce wiedzieć od Ciebie o naszej stronie? Zapytaj ich, jakie pytanie doprowadziło ich do tej strony? Zapytajcie obydwa typy użytkowników, jednego, któremu mógłbyś zaufać i drugiego, któremu nie możesz. Następnie spróbuj odpowiedzieć na wszystkie niezbędne pytania na swojej stronie o nas.

Zobacz:  Pozycjonowanie stron internetowych – praktyczny poradnik!

Pozwól klientowi zająć się marketingiem Twoich produktów lub usług

Za każdym razem, gdy chcesz kupić coś od akwarium do samochodu, nie ufasz temu, co mówi właściciel sklepu lub sam sprzedawca. Prosimy o opinie osoby, która już używa danego produktu. Więc zamiast samemu przekonywać nowych klientów, powierz tę pracę swoim dotychczasowym odbiorcom.

Tak, mówię o referencjach na naszej stronie. Jeśli to możliwe, dodaj również zdjęcie klienta. To pomoże Ci zbudować zaufanie do Twojej marki.

Dodaj coś przyjemnego do oczu

Pierwsze wrażenie jest zawsze tworzone przez to, co widzimy. Zamiast więc pisać za dużo, dodaj coś takiego jak oś czasu, infografikę i inne obrazy, które mogą przyciągnąć czytelnika. Kluczowe informacje będą w ten sposób najskuteczniej przekazywane.

Bądź opowiadaczem historii

Kto nie lubi historii? Każdy lubi to prawda? Dlaczego więc nie dzielicie się swoją historią z klientami? Ludzie lubią wiedzieć, skąd pochodzisz. Nie wahajcie się wspomnieć o najniższym poziomie od waszego początku. Buduje to zaufanie klientów do Twojej firmy. Nie musisz czynić z nich świadków każdej chwili Twojej podróży. Tak, nie mów im wszystkiego rok po roku. Wystarczy tylko przegląd.

Zobacz:  Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega?

Podaj swój adres i dane kontaktowe

Twój klient może mieć pewne wątpliwości co do Twoich usług lub produktów, więc nie zapomnij wspomnieć o sposobie kontaktowania się z Tobą. Podaj wszystkie dane konta w mediach społecznościowych, swój numer telefonu, adres firmy i e-mail.

Nie ma formułki

Jak stworzyć lepszą stronę „o mnie” 4
Gdyby istniała prosta formuła, aby zrobić interesującą stronę o nas, nie podejmowałbym wysiłków, aby napisać ten post. Żadna formuła – nie oznacza to, że jest to nauka o kosmosie. Możesz wypróbować wszystkie taktyki oparte na swoich doświadczeniach i przejrzeć stronę o nas, a następnie przeanalizować całkowitą liczbę odwiedzających, współczynnik odsłon i inne wskaźniki dla tej konkretnej strony.

Jeśli nie chcesz radzić sobie z tym problemem, należy uzyskać najlepsze papierowe materiały, które będą pasowały do Twoich wymagań. Możesz również skorzystać z pomocy przyjaciół, którzy mają twórczy umysł w takich sprawach.

Jeśli masz jakieś tajne wskazówki do podzielenia się, które mogą sprawić, że strona „O NAS” będzie interesująca, to zachęcamy do podzielenia się nią za pośrednictwem sekcji komentarzy.

3.2/5 - (133 votes)

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close
Close